fan

helgen var jobbig.
jag åt och åt och spydde och spydde.
jag hatar det.
jag verkligen avskyr det.
det finns inget värre.

så nu är ajg hemma hos mig igen,
försöker få i mig tillräckligt med mat,
men jag gissar att det inte är så det blir.
men jag orkar inte mer.

jag har fan inget annat än min svält.
det är den som gör mig.
jag har inget vidare socialt liv, ingen vidare socialkompetens,
jag har inga stora intressen (utom mat och svält)
jag har inga riktiga drömmar (som inte innehåller bmi mega lågt)
jag har ingenting!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Säg till om du vill ses. Jag tar gärna en promenad och bara pratar.

2008-04-22 @ 19:52:05
URL: http://bleckisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0