framtid

hur ska det gå.
om jag ska klara av mitt liv så får jag inte gå ned mer i vikt.
nu väger jag 44kg, bmi på 14,7.
inte jätte lite, inte farligt eller så.
men det är till att gå på gränsen.
går jag ned till 42kg, kommer min kropp att känna av det.
det vet jag.
går jag dessutom ned till 42, kommer jag vilja gå ned mer.
40kg är ju så lockande.
40kg, är ganska lite för min längd, det är bmi 13,4

inte direkt farligt det heller.

men deffenetivt inte bra och jag vet av erfarenhet att mitt psyke inte fungerar som det ska då.
mitt psyke är redan påverkat.. inte koncentrationen och så men ångesten har ökat.

jag har iallafall slutat på dagvården nu.
hur fan ska ajg palla det?
jag MÅSTE äta ändå.
jag verkligen måste.
så idag har jag klämt i mig tre sharonfrukter och satsar på en vårrulle till middag, och så sallad såklart.

frukosten på dagvården sket sig.
jag gömde och slängde en macka, men stoppade mig själv att spy. så jag har inte spytt idag, för lunchen sket jag i totalt.
tog en tesked med yoghurt glass. ångrar det. så jäkla meningslöst. varför ångra det, jag blir inte fet av en tesked glass. men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0