tjat

mina föräldrar kom hit, de blev oroliga.
mitt flödder förstördes.
men skit samma.

jag är fet.
imorse vägde jag 45,7 as mycket1
allt jävla påskgodis och mat. hatar det!
men efter det så gick jag på toa, och jag la ett lass på ca 700g kanske. resna spekulationerna.
sen var det dagvårt, pissjobbigt.
en som var min rumis i början har kommit igen.
hon är super trevlig och sp,men
hon äter inte.
när hon gick behandlingen  förut, gick hon ned i vkt fast hon åt som man skulle.
när hennes veckor var slut fortsatte hon att gå ned i vikt och sen så stannades hennes hjärta, sen blev hon bra och har gått vikt uppgång i tre månader i hemmet.

okej, varför jag irriterar mig:
hon äter inte upp
varför har hennes hjärt stannat men inte mitt?
jag  ska fråga ut henne lite om det i morgon, vad hon vägde då och då. för det irriterar mig.
jag vill åxo vara sjuk PÅ RIKTIGT.

jag vet att det finns ett antal som förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: AnnaP

jag förstår

2008-04-13 @ 14:32:32
URL: http://myanalife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0