uppdatering

jaha, jag skrver inte så mycket här verkadr de som.
jga har petat i min en stilnoct och är härligt flöddrig.
det stora faran är att jag tar en till, och två tll  bara för att flöddret inte ska gå över.
och då brukr jag ta alla tabletterena. det är dumt. för jag har en ask på 30 och en till på apoteket.
men det kan gå galet ibland. men inte ida.
sist petade jag i mig 19st.
det var inte bra.ska försöka läsa om stilnoct.
kanske det står hur länge flödret sitter ii.

det tar lite tid att ordna det.
det är människor här.
och dom hr förtur till datorn.
mrn snart är det jag.

jag kom in i något annat.
tagt tre nu. chattar, inte gkort på länge.
man möyer folk när mamma chattar. bra. det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0