-

jag åt lite igår. mest sallad, beställde en bulgursallad,
så jag åt mest sallad och inte så mycket bulgur.
fast sen kom jag hem och åt glass som åkte upp.
dumt.
varför gjorde jag så?
men men, nya tag idag.
magen var iallafall platt och fin när jag vaknade.
men stora synliga höftben.

fast en sak stör mig, vissa ben på kroppen ser ut som fett!
men det är nog bara för att jag väger för mycket.
om jag går ned lite syns det tydligare att det är ben.
hoppas jag.

idag ska jag äta middag med vänner igen,
så dumt.
men det får gå.
äta lite.
äta sallad.
spy,

fast jag är inne i en "bra" spy period.
spyr nämligen inte så mycket, vill fortsätta så.
tänker på mina tänder. de stackars små tänderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0