ångest

jag har ätit mycket de senaste dagarna. Mycket enligt mig,
medvetet, såklart.
tvingar mig själv att äta.
men nu fick jag en mindre ångest attack ikväll.
mår bra för det mesta. och de dagar jag äter mindre märker jag direkt att jag går in i den ätstörda världen.
mina tankar kretsar mer och mer kring mat.
jag går in i mig själv, pluggar sämre, blir mindre social..
därför tvingar jag mig.
och så är den en förberedelse inför jul.

och ja, jag vill leva normalt! eller s¨å normalt det går.
för jag ska inte ljuga, jag tänker på vad jag äter hela tiden, och jag har fortfarande ätstörda matvanor.


Kommentarer
Postat av: A

kram på dig

2008-12-18 @ 10:15:24
URL: http://proana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0