helhetsperspektiv.


Kommentarer
Postat av: Anonym



Elsa, gumman. Jag hoppas du vet någonstans att du är så mycket mer än en ynklig människokropp; att din "uppgift" är så mycket större än någonting du presterar genom det du gör i det här livet.



Forever and ever.

2008-12-24 @ 02:17:47
Postat av: Malin

Aj, vad ont det gör i mig just nu. Jag har läst lite av det du skrivit & jag önskade att jag kunde hjälpa dig på något sätt.



Det vore hemskt om det gick så långt att du dog. Det förstår du va?



Jag vet själv hur det är, dock har jag aldrig varit så smal som du är söta rara. Jag hoppas att du för din egna skull tar emot all hjälp du kan få Kram på dig <3

2009-01-10 @ 14:09:36
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0