what ever

och jag dricker näringsdrycker.
äter när ajg är hemma.
gör det inte när jag är själv.
ställer mig inte så mycket på vågen.
ångrar mig varje morgon jag gör det,
åbngrar mig när ajg inte gör det.

två veckor kvar av praktiken.
sen är det sommarlov.
två veckor eller 7 dagar.
för jag är aldrig där på måndagar.
och nästa fradag är det lov.

nu ska ajg beklaga mig över aftonbladet.
och en artikell om en tjej som vägde 42,5kg till 171,5cm
det är ett bmi på 14,4
hon hade visst risk för hjärtsvikt.
och jag bara stirrar.
14,4
farlig?
det är som ett dåligt skämt.
jag har 14,7 nu
och jag är inte ens smal.
men alla är vi olika antar jag.

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Dagens!!
Hoppas du får en bra måndag, och att resten av veckan också blir bra :)

Kram!

2008-05-26 @ 11:19:09
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Belle

Det är sjukt lite, och det tror jag att du också begriper någonstans långt inom dig... Kroppen faller liksom samman av svält, musklerna bryts ned och så även hjärtemuskeln. Dödligt.

2009-01-07 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0