är jag fet?

tack tack tack, för de kommentarer jag fått.

men nu är allt upp och ned i min skalle.
jag har gått och inbillat mig de senaste veckorna att jag fatiskt är undervikig, att jag faktiskt är smal.
men jag har bara lurat mig själv.
jag är inte smal.
jag är fet och stor.
jag måste permanent ned till 40-42kg.
så är det bara.
jag är så fet!!

nu har jag dessutom ätit massa middag, så nu är jag ännu fetar.
vilket jävla misslyckat freak jag är
åt en stor morot och en appelsen, och dessutom en rödbeta av storleken större, det blir ca....120kcal.
jag är så äcklig.

Kommentarer
Postat av: A

NEJ, e, du är inte äcklig.

2008-11-19 @ 19:25:12
URL: http://proana.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du vad Elsa, nu börjar ditt skrivande OCH tänkande likna pro ana-bloggarna, led inte bort ditt intellekt från självinsikten utan försök att ha båda fötterna på jorden.

2008-11-19 @ 19:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0