blärk.

var på stan nyss, försökte prova lite kläder.
det gick åt skogen.
jag var fet i alla speglar, men benig på samma gång
o kläderna satt tajt och jag såg fet ut men benen stack ut överallt.
dubbelt dubbelt dubbelt
hittad en rätt okej klänning på hm:s barnavdelning, men jag skämdes för mycket för att kunna köpa den.
skulle inte hunna ha på mig den så att folk ser, för mina höftben stack ut som jag vet inte vad,
samtidigt som mitt arsle var gigantiskt.
jävla dubbelhet.

har för övrigt bara sovit i 20min sedan igår morse kl 5.50

men jag är jätte pigg :-P


Kommentarer
Postat av: A

äh du, du var säkert jättefin i den! (och - gå och lägg dig människa! :P)

2008-11-15 @ 13:24:10
URL: http://proana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0