buhu dumma jag

jag skulle ju inte spy den här veckan,
men nej nej,
det gick inte.
igårkväll hade jag så ont i magen, så jag tänkte att det blir nog bättre om jag spyr.
tragiskt nog så blev det bättre...
sen fick jag värdens skade tankar och började planera in hur jag skulle hinna plugga, ta mig till akuten och slippa psykakuten.
men jag lovade mig själv att jag "fick" skära på morgen om jag vägde över 44kg.
det gjorde jag inte.
44,7kg
vilket är skit, för jag ska bara väga mig två gången i veckan.
i slutet och i början.
men jag kunde inte stå emot.
skit piss.

men... jag ringde min nya samtalskontakt, karin och ska träffa henne nästa vecka.
stor enorm eloge till mig.
jag har skjutit upp att ringa i ca tre månader..

plugg snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vsg,



vill ha din vikt!

2008-11-18 @ 19:14:07
URL: http://starve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0