...

åh, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
nu har jag spytt tre dagar i rad.
jag som inte skulle spy denna veckan.
jag måste skärpa mig.
och sluta skada mig.
vad håller jag på med?
ska ta och ringa min nya kontakt imorgon.
ser väl inte fram emot det,
men jag behöver visst henne.
bara så att jag kan berätta om det som inte går så bra för någon.
för jag lyckas hålla fasaden utåt riktigt bra.
tror inte de i plugget fattar vad det är med mig.
idag var det fika, och jag var ju självklart tvungen att äta skit fort och sedan gå på toa.
jag orkar inte med att leva så här.

44.6kg imorse.
vilket borde vara okej,
men jag vill ned till 42kg.
men det är så dubbelt, en del av mig vill, den andra delen vet att det inte är hållbart.
fast då tänker jag att det kanske är hållbart ändå..?
det blir bmi 14 på pricken, det är inte ens lite.
fasktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0