helt stört

kom nyss hem,
en kväll med fest.
träffade en annan ätstörd där.
jag ska inte ljuga, det var skit jobbigt.
ett tag sögs jag till andra ätstörda men nu, nu känner jag mig rätt mättad på den punkten.
av ngn anledning känns det som om jag ska tala personen till rätta,
men det kan jag ju inte,
ingen annan kan ju tala mig till rätta.
det är mitt liv, det är jag som måste ta besluten, med eller utan professionell hjälp.
imitt fall är nog prof. hjälp nördvandlgt..
ska ringa karin näcta vecka,
borde gjort det denna vackra, men så blev det vist inte.

och så till det sjuka.
imorse vägde jag lite.
nu när jag kom hem vid 5,30 så vägde jag jätte lite 8eller, inte, men lite iaf) 43,6kg
vad händer med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0