helvets jävla skit

jag hatar det här!
jag vet inte om jag pallar mer!
varför är allt så jävla svårt??
varför kan jag inte få leva på som vanligt bara?
jag pallar inte att stå böjd över toan och vända ut och in på magen,
jag fattar inte varför det blir så här?
har jag ätit för mycket en gång under dagen så blir allt förstöt.
jag går från att ha ätit nästan inget i flera dagar till att helt plötsligt stå och vräka i mig mat.
inte för att det är gott, inte för att jag är hungrig, jag bara har ett groteskt sug.

jag är så jävla äcklig.
och jag hatar den här skiten.
hur länge ska ajg palla?
jag vet inte.
jag vet verkligen inte.
ska träffa min läkare imorgon.
får se om jag får ut ngt av det.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej Fina,



Hur gick läkarbesöket ?



2008-11-07 @ 22:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0