läkarbesök

japp, igår var jag där.
det gick väl okej.
men jag tål inte min läkare. hon fattar inte vad jag säger. jag säger en saak och hon säger en annan.
fast det känndes skönt att få berätta för någon hur det går.
berätta att allt inte är frid och fröjd.
hon ville se såren, men aldrig att jag visar henne!
vi bestämde iallafall att ajg ska ringa karin, min nya kontakt. för både hon och jag tycker att jag behöver lite psykoterapi.
jag försökte förklara att jag har ont om tid, att jag pluggar hela tiden,
men hon tyckte att jag skulle avsätta den här tiden för mig själv.
och om det på något magiskt sätt skulle leda till att jag slutade med mina dumheter, tänk så mycket tid jag skulle få!
nu tror ju inte jag det, men man kan ju alltid hoppas..

igårkväll hade jag världens självskadnings lust, är hos mina föräldrar över helgen = massa mat,
så ångesten stod mig upp till öronen, men jag fixade det! jag stod emot.
orkade inte med allt blod och allt det praktiska som kommer efter.
så jag fixar nog en vecka utan skadning,
nästa vacka ska jag inte spy heller.

men, jag är så groteskt tjock.
hatar denna äckel kropp.
vill så gärna gå ned bara 2kg.
så jag tog laxer igår kväll istället.
jippi.
smart tjejen.
har nu extremt ont i magen istället.
men är man korkad så är man.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Jag tycker att du ska ge psykoterapin ett försök! Du skulle ju inte ha så jättemycket att förlora på det om du bara gick några gånger, men du skulle ha så otroligt mycket att vinna om det lyckades!!



Jätteduktigt att du inte skadade dig själv! Och jag sänder över en STOR styrkekram så du ska få kraft att låta bli att skada dig eller spy i nästa vecka!



Och du är inte alls tjock! Såvida du inte gått upp sisådär en 60-70 kilo sedan du sist skrev ut din vikt! Vilket jag gissar att du inte har, eller hur?



Var rädd om dig!

Tänker på dig!

Många kramar från Nanna!

2008-11-09 @ 06:34:59
URL: http://ninanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0