43,9 eller 44,2

vågen visade två olika saker.
ja, jag ställer mig alltid tre gånger för at vara på den säkra sidan. den brukar visa samma saker alla tre gångerna men inte idag.
så jag ställde mig masssa gånger.
men jag beslutar mig för att 44,2kg stämmer.
vilket betyder att jag börjar tappa i vikt.
den har visat mindre och mindre för varje dag.
och jag blir lite rädd.
visst jag vill väga 40kg eller 42kg
men jag vill fixa studierna. och det går nog inte ihop....
nu blir det iaf en halv portion havregrynsgröt.
gott gott gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det en digital våg? om det är det så skaffa en med snurrskiva, de väger samma om man så kliver upp femhundra gånger, skulle aldrig stå ut med en digital.

2008-10-16 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0