blä

jag tänker på mat hela tiden.
och jag små äter hela tiden.
gah,
orkr inte med det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag går upp till affären, frossar i alla matvaror, vänder och vrider på förpackningar som jag ändå inte får ta med mig hem. jag måste nämligen hålla mig för jag kan inte ha någonting hemma, bara trycker i mig allt på en gång som en jävla kossa. usch vad trött jag blir på mig själv men jag vill inte bli den där mulliga kossan som är inuti mig.



igår köpte jag dock något extra: rotmos i sån där korvförpackning. tryckte såklart i mig hela på en gång. rakt av medans jag cyklade hem, vilket jävla svullo. så pinsam. hoppas jag inte är ensam om sånt. gör du också såna grejer?

2008-10-28 @ 13:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0