blärk

så känns det just nu.
inte så bra.
uppsvälld och stor. äcklig.
mår illa.

idag har mitt sår spruckit upp.
suck.
hatar när det händer.
jag känner hur något "brister" och sedan den där kalla blöta känslan av blod som rinner,
och bara hoppas att ingen ser.

jag köper mycket sällan saker för att äta och sedan spy upp.
det händer - men mycket, mycket sällan.
jag hatar att lägga ned pengar på mat.
så därför finns det sällan något av värde att äta hemma hos mig.
både bar och dåligt.
bra för då kan jag inte äta och spy
dåligt för att då äter jag bara låg kcal saker, om jag äter.
sen så gör min kära mor inköp åt mig.
honungen hade hon köpt, smöret hade hon inhandlat, och brödet hade mamma bakat..
ja, ni fattar.

och jag ska träffa min läkare nästa fredag.
får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0