hets

eller inte på riktigt, det beror på hur man ser det.
"intagande av stora mängder föda på kort tid"

jag åt idag:
2 smörgåsar med smör,
4 riskakor med smör,
4-2dl glass (180kcal/100g)
2 msk honung

ehhh. jag det var allt.
och det är inte onormalt stora mängder mat, inte för andra, men för mig är det enormt mycket
mestadels smöret.
jag äter inte ens smör ivanliga fall.
inte honung heller.
jag äter inte bröd heller...

sen spyr jag upp skiten,
sköljer och spyr igen.
gör det ända tills det bara är vatten som kommer upp.
jag måste sluta med det här!
det går inte i längden.
jag mår skit av det.
och så blir min kropp skadad av det.
skit skit skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Köpte du bröd, smör och honung för att "hetsa" ?



Eller hade du det hemma ?

2008-10-22 @ 23:36:37
Postat av: Nanna

Ja gumman, du MÅSTE sluta med det här! Du kan inte fortsätta att plåga din kropp som du gör genom att tvinga den att spy tills bara vatten kommer upp! Det du gör är ju rena magsköljningen!!

Snälla du... Försök behålla det du äter! (Och ja, det är lätt för mig att säga. Men jag blir livrädd när jag läser hur du misshandlar dig själv och hur du går ner till en allt farligare vikt!)



Jag tänker på dig!

Kram!

2008-10-23 @ 04:57:34
URL: http://ninanna.blogg.se/
Postat av: Karin

Varför söker du inte hjälp?

2008-10-23 @ 10:27:03
Postat av: Jessi

tänker på dig!

2008-10-23 @ 21:32:23
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0