äckel

jag var på öb för att inhandla mina favorit riskakor,
var helt darrig och beövde näring.
gick runt i tio minuter och funderade på vad jag skulle köpa.
till slut blev det choklad.
hur smart var det.
sedan när jag stod där ute med min  choklad så tänkte jag, antingen slänger jag den nu (slösar hela tio kronor) eller så kommer jag äta den och behöva spy.
jag valde det sämre alternativet,
åt den.
när jag kom hem åt jag lite till och sedan var det goddag toaletten.

efterdet var jag ännu mer darrig, gick en promenad med hunden, var helt borta på hemvägen. och lagom till jag kom innanför dörren så vek sig benen.
jag spyr för mycket, min kropp klarar inte av den.
den är svag.
det är bättre att inte äta alls, eller äta lite och behålla det.
för att rensa magen som jag gör är inte hållbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0