.

ångest.
ångest ångest ångest,

över mat, livet och plugg.
hur ska jag orka?

Kommentarer
Postat av: ronnie

=(



jag vet hur det känns



usch



bläh



kram på dig och kämpa åt rätt håll!

2008-09-21 @ 23:05:17
URL: http://wasabilicious.blogg.se/
Postat av: Karin

Maria skrev kloka ord i förra inlägget. "att sitta vid en datorskärm och bry sig är bara jävligt dumt. ärligt, vi behöver se varandra i ögonen och inte glo ner i ett jävla tangentbord."



Jag gör kanske fel som bryr mig via tangentbodet. Men det är vad jag kan göra.



Men det är svårt att se en ung människa skada sig själv utan att agera. Hur kan man vara så naiv att man tror att det hjälper med kramizar och det uttjatade "du klarar detta! jag hejar på dig!"



Det sade arbetskmaraterna till min väninna också. Tills hon tog livet av sig.



Till Elsa.

Det finns en sak du kan göra. Ta emot hjälp. Psykolog och dietist. Och ta fajten mot ågren och co. Bryta ner kontrollbehov och fobier. Det är jättejobbigt och tar tid. Jag har gjort det själv.



Frågan är bara: vill ta fajten för ditt liv?



Jag önskar dig ett varmt lycka till.

2008-09-22 @ 12:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0