helg

jag vill inte ha helg.
det är jobbigt.
måste åka hem.
måste äta mer
sväller upp, blir fet.
urk.

fast samtidigt.
jag är nästan glad hela tiden, trivs på utbildningen känner mig social och har trevligt.
vill jag sabba allt det?
nej, jag måste stå still i vikt.
borde göra det.
men 42kg är så fint.
40kg är ännu bättre.
men jag är nog redan smal.

var och provade lite kläder idag.
barnkläder.
till mina 173cm så gissar jag att 146 inte borde vara för stora.
jag ser lite sorglig ut i spegeln.
en massa ben.
fast sen är de inte där.
hatar denna dubbelsyn.

Kommentarer
Postat av: angie

Okej, men får du någon hjälp från ett annat håll en psyk? Typ någon ätstörningsklinik eller något?

Nej jag får ingen hjälp alls längre låg inlagd jag också förut fast på sjukhuset och sen kopplad till bup och sånt men nu har jag ingen kontakt med någon längre.. kändes bara fel..

2008-09-05 @ 17:42:48
URL: http://angeliicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0