hos föräldrarna

spydde upp middagen.
såklart.
nu greppar jag åter kring lår igen.
det gjorde jag innan sommaren men inte i slutet av sommaren.
känns skönt.
men ska krympa lite till.
kring armar och ben ska jag kunna greppa.
så är det bara.

ska iväg och träffa lite folk nu under helgen, bra då slipper jag äta så mkt.
fast jag får inte falla. för jag vill plugga.

och jag är sjukt duktig,
river inte upp det dec långa såret.
inte ens för att "bara kolla"
vilket betyder att det kanske läker rätt okej?
fast som om jag bryr mig.
men det kliar galet mycket och gör ont för allt bara skaver.
och det vätskar.
pucko jag.
som gör sådana dumheter.

Kommentarer
Postat av: elinor

Varför har du slutat skriva ?

2008-09-16 @ 02:13:20
URL: http://elinortornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0