piss helvete

orkar inte dra allt.
skit aåret på låret spräktes och gliper nu på ca 2cm.
tog mig till kuten.
efter att ha väntat i nästan en timme tänkte jag att jag skulle dra så det gick jag in och sa.
sköterskan "men hade du inte ett sår som behövdes sy"
"det fixar sig" svara ajg och rusar bölande därifrpn.
ha pillat i mig ca 8stesolid femmor niu pluss ca 6 ppropavan 25or och en mirtazapn.
har en vag kännsla av att rakbladet åker fra migen'

vad då fixar sig?
så fan heller.
ville att de skulle stoppa mig.
men det vlev inte så.
så nu ska ajg straffa dem egoem att skära mig själv.
och fan heller aldrig åka till akuten ingen.
jävla skit heöevet.
vill inte sabba allt.
men nu bryr ajg mig inte.
det ingen vet mår ingen dåligt av.
ammaa och pappa tror att allt är bra.

vlill pilla i mig mer piller men borde inte göra det...
skit.
är lite lagom snurrig nu.
vill ha alskade alvedon.
fan eller sprit.
fan.
har inget.
para propavan stesolid atarax, cymbalta, mirtazapin och rakbland, inte ens en jävla tändare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0