skit

så  jag tog mig till akuten igen.
slapp betala efter som jag avvek sist.
sen fick jag sitta i ca ytre timmar.
då tänkte jag skita i det.
så kjkag gick in och sa hejdå,
sköterskan såg lite orolig ut och sa, men ditt sår då?
jag sa att det får vara som det är.

bröt ihop inne på toaletten
ringde noa och bölade.
killen i luren var duktig, och sa då måste ju iallafall låta dom se såret innan du går.
så jag knatade in till kvinnan igen gråtande, visade såret där inne
och hoppsan,
 jag fick gå före i kön, men sy gick inte, för det hade ju gått två dyg. jag vägrade till alternativet att skära nya kanter.
men noggran rengöring, steristrips och en påse med omslag fick jag med mig.
snackade mig ur att behöva åka till psykakuten.
nu är ju frågan bara om jag kan låta det vara

men nu får det vara slut på den här skiten.
frö igår vet jag inte hur mycket jag pillade i mit toalt..

men jag är fortfaramnde glad över min 43,5kg.
bmi 14,4'
vill gå ned till 42kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0