..ångest..

som jag inte kan kontrollera.
var på middag igår och åt för mycket.
hade inte ätit på hela dagen och middagen pajade allt.
ibland väljer jag mellan att stanna hemma och vara en osocial klump och kunna äta som jag vill.
vilket jag gjort under så många år.
men vad är det för liv?
nej, då får jag stå ut med ångesten, för jag vill ha ett liv.
men igår när jag kom hem blev det panik.
spyde tills jag knappt kunde stå.
mådde ännu mer skit efter det,
så det resultearade i ett till sår på mitt lår.
det ledde till ännu mera ångest, och den botades med stesolid.
nästa gång går jag direkt på stesoliden.
lägger mig under täcket och vägrar gå upp.
altern ativt motinoerar tills jag inte kan stå.
det är nog bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0