-

mindre bra med maten igår.
åt för mycket, men det var inte mycket.
spydde.
ångest.
ont i tänderna, rädsla och oro.
är verkligen rädd för att skada mina tänder.
fast mest är det tandköttet som gör ont.
inte tänderna.
jag får väl glädjas över det lilla.

tänker sluta ställa mig på våg-fan varje dag.
en gång i veckan, max.
får se om jag kan hålla det.

och usch och fy, för jag har fått destruktiva tankar.
självskadning.
men jag ska stå emot.
så gott det går.
det vänder snart.
när skolan kommer igång på rikligt.

Kommentarer
Postat av: Lolita

Vad vägde du innan allt?

Tänker på dig.

2009-01-24 @ 14:16:45
URL: http://sistersoldier.blogg.se/
Postat av: TrisselTrassel

Hej!



Gillar din blogg och känner igen mig i så grymt mycket förutom att jag är grymt mycket tjockare än dig...kämpar för att komma bort från anorexin samtidigt som min Pro-Ana vill fram. Hur som haver...gillar verkligen din blogg! Ge inte upp din kamp!



Postat av: Pusselbit

Strunta i tänderna. Det finns löständer. Spy och svält, krasslig. Spelar roll? Kontroll. Det är väl viktigast? Kärleken. Saknar du den? Hur tänker du ditt liv och din hälsa om tio år?

2009-01-24 @ 18:41:24
Postat av: Em.

oh.. jag är också rädd för att skada mina tänder...

kämpa

2009-01-24 @ 21:32:31
URL: http://ackligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0