.

jag har vägt 36kg som minst.
men det var länge sedan. knappt så jag minns det.
och inget jag rekomenderar.
då försvann mitt liv.
första gången fick åkte jag in på sjukhus och var dä'r länge.
fick hoppa av skolan.
andra gången åkte jag oxå in.
och fick hoppa av skolan en gång till.
hela mitt liv reducerades till att vara ätstörd.
det blev min identitet, jag tappade alla mina friska vänner.
jag tappade kontakten med det fiska normala livet och allt handlade om min ätstörning.
dag ut och dag in i flera år.
i höstas är första gången som jag fått en normal identitet på... nästan 5år.



Kommentarer
Postat av: Eriiza

Wow, helt otroligt att du överlevt det där 2 gånger.

Hur lång är du förresten ?



MvH Eriiza

2009-01-17 @ 20:51:24
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0