frukost

en riskaka, 30kcal
en garpe, 25kcal
två koppar te. 10kcal

65kcal

Kommentarer
Postat av: mary

söta gulliga du, se till att få hjälp! för vem gör du sig själv så illa för? varför har du så starkt självhat? snälla du, jag vet vilket helvete du går igenom , jaghar själv varit där. höll på att dö.



D e t ä r i n t e v ä r t d e t ! !





2009-01-19 @ 13:27:27
Postat av: Ari

Jo, jag vet.

Men intrycket jag får när jag läser din blogg är att du vill bli frisk helt och fullt, men inte klarar det på egen hand.

Jag önskar att man kunde få behandling under tvångs-viktuppgången. Varje gång jag tvingats upp i vikt har det varit utan terpi.

Vad har du fått för psykisk hjälp?

Kram.

2009-01-20 @ 00:07:53
URL: http://villblimindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0