jobbigt

jag har ätit mängder denna jul.
och jag bara längtar efter att skolan ska dra igång så att jag kan få tillbaka mina normala former.
och få tillbaka mina normala matvanor.
visst jag har faktiskt njutit av maten,
för jag jag insåg tidigt, att det är lika bra att acceptera läget, äte och göra något åt det senare.
och det gick ett tag.
men nu börjar det verkligen klia i mig.
ångest och självhat.
vill så gärna ha en tom mage,
smala armar och fina ben.
usch och fy för hur jag ser ut nu.
helt groteskt.
tack och lov så har jag ingen våg, utan det får jag ta när skolan börjar.

l ä n g t a r .

Kommentarer
Postat av: Anonym



Har du vägt dig ?



Kom ihåg att det bara är spöken...

2009-01-06 @ 13:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0