spy

tisdag.
igår var mindre bra.
fick träffa toaletten ännu en gång.
är så less på att spy.
måste lära mig att stå emot.
men det är så svårt.
i nyårslöfte tänkte jag att jag skulle lova att spy max 10gågner i månader,
okej, inte gånger, dagar...
fast det där gånger-dagar är inte så bra.
för har jag väl spytt en gång på en dag, så är det väldigt ätt att jag gör det igen.
det "räknas" ju inte längre.
är tio dagar mycket eller lite?
det är var tredje dag. ca 120 dagar på ett år.
fast då skulle det bli 245dagar utan.
fast problemet är kanske det att jag inte klarar av att hålla mig under tio dagar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är tragiskt att följa din blogg. Vill du vara det, tragisk? Vill du bli frisk?

Good luck Boony

2009-01-27 @ 21:12:23
Postat av: L

kämpa på! :)

2009-01-28 @ 23:08:05
URL: http://starve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0