inte okej

47kg
känns inte okej.
ska ned till 44-45kg
men det får vänta några veckor, tills plugget börjar, tills jag bor ensam och kan bestämma själv.
och jag låter som den där bandspelaren igen, som har hakat upp sig.
och det har jag!
jag har hakat upp mig.
en sak som alltid är viktigast
när jag väger 44-45kg så kan jag fokusera lite mer på annat.
då kan jag planera en massa andra roliga saker, se till att det händer saker i mitt liv.
vara social, plugga och allt sånt.
fast det är att lura mig själv, jag blir visserligen lite "friare" men då strävar jag istället efter 42-43kg.
eftersom det var så länge sedan jag vägde så lite. 2006 vägde jag under 40kg senast.
de känns som en evighet sedan, och det är som om jag måste gå ned dit en gång till igen så att det blir verklighet.
För nu är det så länge sedan så att det nästan inte har hänt.

Kommentarer
Postat av: Love bones

Så vackra tankar. Jag älskar dina gamla bilder.

2009-08-02 @ 02:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0