igår

fylla.
en bra fylla.
men jag hade bara fått i mig två dl potatis och purjolökssoppa som jag gjort och som var onödigt tunn.
samt två kiwis, ett äpple och så en morot på hela dagen.
mindre lycka.
jag blev full på inget.
lyckades självklart spy ett antal gånger, nästan hetsäta, men det vart bara fyllekäk som åkte upp så det räknas inte!
gått ned i morse med.
såklart.
men nu ska jag hem hem över helgen så då blir det väl ändring på det.
och det är lika bra det.
försöker äta lite nu, men inget går ned.
men jag vet att jag måste få något i magen för jag ska åka buss, och åka buss på tom mage innebär för mig att jag mår illa.
sist mådde jag så illa så jag inte visste vad jag skulle göra.
särskilt som jag upptäckte att det inte fanns några spypåsar.
aj, aj, ointressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0