skola och hjärta

skolan min går bra.
tror jag iallafall.
vi får se vad domen blir på senaste tentan.
men jag skulle gissa att den gick okej.
ja, skolan går bra.
det är faktiskt som om jag lever ett dubbel liv.
när jag är i skolan, med vänner, med familj så är jag normal.
kanske lite ätstörd, men mestadels normal.
ångesten och sånt känner jag inte så mycket.
sen kommer jag hem. och då väller känslorna över mig.
jag får ångest, jag äter fel, beter mig fel.

och så en liten oroande grej,
senaste veckorna har jag haft ont i bröstet.
det kommer till och från.
hugger till.
men jag har känt det förr,
det brukar inte vara någon fara.
det skräms dock lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dubbelliv kan man leva ett tag. Men tyvärr är alla livslögner förrädiska. Dina livslögner har blivit din självbild. Att krossa den förrädiska spegeln kräver kraft. Det klarar du inte själv utan ännu mer blodspillan.

När ska du förstå? Livet har du i din hand men sumpar det. Vad är du mest rädd för?



I all välmening Helle

2009-03-19 @ 11:48:26
Postat av: Anonym

usch. jag har samma problem, de där me hjärtat!

kan de kanske va kaliumbrist?

2009-03-19 @ 16:28:48
URL: http://svitchans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0