....

mitt våg fanskap har lagt av.

Kommentarer
Postat av: Mia

BRA!! Framåt fina E, du ska Famåt och du kommer att fixa det...du blir inte lyckligare av att väga 42kg, 45kg eller ens 30kg. Det sitter inte i vikten, kämpa för att leva!

Kramar

Postat av: Anonym

Hej, Har inte läst din blogg på några veckor. Men det känns överflödigt. Du harvar på som vanligt. Varför går du inte i terapi och försöker bli kvitt dina tvångstankar?

Helle

2009-05-23 @ 17:18:55
Postat av: DrakFia



Ja, Elsa,

Din blogg går som på repeat och jag tror Dina tankar och Ditt liv i övrigt gör lite detsamma ?



Du ligger i en gråzon där Du inte är döende, och därför inte kan tvångsomhändetas (vilket jag av erfarenhet vet kan vara en lättnad) samtidigt är Du ovillig att göra någonting åt situationen genom att be om hjälp (inte stöd, - att stanna kvar i Ditt ekorrhjul).



Om Du fortsätter i sammas spår och jag ser Dig om några år lär Du se ut som en sliten 45-åring på utsidan och en blandning av en 8-åring och en 200-åring på insidan...



Pussel & Kramdjur,

DrakFia.

2009-05-24 @ 01:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0