maten åt skogen och ångest uppåt väggarna.

soppa 80kcal
apelsin 55kcal
wokade grönsaker ca20kcal - provsmakade maten till mina matlådor

och inget utöver det.
något har hänt.
min aptit är bortblåst.
min hunger existerar inte.
ångesten är på max.

idag fick jag en intressant kommentar
L tittade på min "matlåda" den var en marmeladburk, en sådan där som "den gamle.."
L -går den att köra i micron?
Jag - det går jätte bra, och så håller den tätt i väskan med.
L -Men det är en väldigt liten portion.
Jag -nej, det är faktiskt en portion...

och det är det faktiskt.
den rymmer en tallrik soppa.
men vist är det lite mat.
gjorde soppan igårkväll.
potatis och purjo, 80kcal per portion.

fan, nu ser jag sjukhuset och får ångest.
tankar från i lördags som snurrar
varför??
hatar att jag inte vet om jag åkt med någon av dem som är på tv.
ännu mer ångest får jag varje gång jag åker, då en bekant till familjen jobba på ambulansen i U-sala
vet inte om jag åkt med honom. hoppas så in i helvet att jag inte har det.
men jag gissar att om jag skulle göra det så har får han nog inte säga det till någon.
inte ens ill hans sambo.
och det är sambon som jag känner.
henne har jag känt sedan jag föddes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0