prover

Jag har spårat lite. Ätit och spytt alldelles alldelles för mycket. Dagen började med frukost och sedan spy. Inte kul, och framföraallt ovanligt. Spy frukost har jag inte gjort sen jag bodde hemma. Minns det. Blev i tvingad frukost, skyndade mig till skolan och till toaletterna där. Lagom kul.

Sen var det prover som lämnades, en månad för sent... Min läkare ringde upp efter två timmar (fort det gick!) och mina prover var dåliga.. Hon ville att jag skulle ta mig till akuten. Ganska så konstigt att värderna var sämre nu än i våras, trodde de bliivit bättre för åt ju okej i sommras.

Ja, ja. Tänker inte berätta för mamma, för då blir det panik, ooch det pallar jag inte. Min läkare skulle visst ringa på torsdag igen, varför vet jag inte, men det kan hon väl få göra om hon vill. Då kanske jag kan tigga till mig lite stess :P

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Vilka värden är det som är dåliga ? =/



Inte roligt alls, men varför fortsätter du inte med att promenera i skogen och sådant ? =)

2011-10-12 @ 15:22:34
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0