Äckel eller något

Life goes on.
Hb är uppe igen, vilket känns toppen!
Jag åt sista gigantiska pencillin pillret idag, skönt! Nu kanske magen kan återgå till sin normala form. Både formmässigt och innåtmässigt, om ni förstår vad jag menar.
Fyra dagar har jag ätit och spytt, trevligt, trevligt... Två gånger för att jag var tvungen då jag åt med andra. Två gånger för att jag är korkad, eller äcklig.
Kommentar på jobbet idag; Du äter alltid så lite! (det har jag hört innan, vilket jag då bara skrattar åt, för de säger alltid något om att jag äter lite men är full av energi, vilket alltid är kul att höra)
Men idag svarade en annan, "hon kanske vill gå ned"
Okej, ärligt, ingen har i hela mitt liv sagt något sådant till mig! (ja, jag vet att han inte sa att jag behöver gå ned)
För att säga något sådant så kan personen antagligen inte tycka att jag ser ätstörd ut, bra dåligt, vete katten.
Men folk brukar normalt inte säga sådant till smala personer, min slutsats blir därför, jag är inte smal.
Vilket jag ju inte tycker, men jag vet ju att jag är smal i andras ögon, normalt sett och enligt det där knasiga bmi:et. men så kan det alltså inte ha varit idag.
Äh, det jag vill komma fram till är att jag är tjock (ingen nyhet) och att jag vill gå ned i vikt (ingen nyhet det heller.)
Äh, allt detta blev bara flumm och osammanhängande.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Så ditt blodvärde var lågt, fick du penicillin för det ? =O



Jag tror inte att du är tjock, ärligt, men det finns alltid idioter som vräker ur sig saker som får oss andra undra om de är hjärndöda.

Det är väll självklart att man genast tror att man är tjock när man får höra sådana ord..

2011-09-22 @ 16:30:16
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0