en vecka

Nu låter jag lite som en sådan där bantare osm aldrig börjar banta,
men imorgon börjar en vecka av svält.
Ett kilo till ska bort den här månaden, så det är på tiden att jag sätter igång.
Och jag ska inte hetsa på en hel vecka.
det kommer bli svårt, men jag vet att jag kan. Jag kan.
Måeendet är okej, kunde verkligen vara bättre, men för det mästa är det ju mycket sämre, så jag ska verkligen inte klaga. Har varit mycket med plugget, vilket känns skönt, för tiden att tänka har inte funnits. men inte heller tiden att motionera. och det har jag saknat. Det ska det bli ändring på!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Just det, glömde att ditt ben var infekterat.

Men hur är det med det nu ?



Ja, det däår med tabletter tar lång tid, men till sist är det förhoppningsvis värt det.

2011-09-25 @ 18:15:47
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0