...

Vet inte om jag ska fortsätta att skriva här.
kan inte riktigt varför jag gör det.
Jag får se om jag fortsätter.
Är rädd att jag ska skälpa andra.
Men jag skriver ju inget upplyftande precis. inget som glorifierar.
Jag fortsätter på samma sätt som tidigare.
Är väldigt deppig nu och då. Blir handlingsförlamad. Försöker att kontrollera det genom maten.
Det går ju sådär.
Känner mig mer och mer patetisk för vare dag som går.
Att ätstörningen kontrollerar all min tid. Att den styr allt och är viktigast av allt.
det säger ju en del om hur kul mitt liv är.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Jag tycker att du skall fortsätta skriva här, men för din egen skull.

Blir du fri från ätstörningarna, kan det vara skönt att läsa det du skrev tidigare, och känna hur långt du kommit. =)



Det är kul ibland med lite olika människor som pratar, men ibland störande, jag menar jag känner inte alltid för att prata med folk. ;D

Aha, har du provat Theralen i droppform ?

2011-09-05 @ 12:30:54
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0