inte rättvist

Såret på mitt ben är reält infekterat, tänk på alla de gånger jag med avsikte försökt få ett sår infekterat. Denna gången tog jag verkligen hand om såret så gott jag kunde. men icke.
Så jag tog mig till närakuten. Där gick allt med en extrem fart, skämdes så jävla mycket.
Men ändå så kände jag igen kännslan och saknade den, men hatade den ändå mest.
Kul att de fyra som såg såret ryggade tillbaka...
Men nu är det omlagt och jag har fått pencelin, jag hoppas att såret blir bra nu.
Det är inte rättvist, nu när jag inte vill skada så blir det illa, när jag ville skada blev det inte så farligt.
Inte rättvist!


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Det är tyvärr typiskt..

Varför ryggade de ?

De ser väl sår varje dag !? =O

2011-09-12 @ 13:57:15
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0