ja!

Nu börjar livet att återgå till det vanliga, oron för äcklet på benet är inte med mig dygnet runt, och det är nu bara ett misstag som jag kan lära mig något åt (så vackert det lät)
Jag har också gjort ett tillfälligt stop från öppen psyk och ska få mina piller av en läkare på vårdcentralen istället. Härligt! Jag känner mig fri. Orkar inte palla mig till psyk en gång i veckan för att prata om samma gamla tjafs, som dessutom inte hjälper.
Maten har gått åt skogen, på sistone. men det kan jag reparera.
Idg ser världe ganska så ljus ut!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Jo, men ändå, det känns ju som att de borde se sådant varje dag, det är ju bara ett sår, skelettet syntes ju inte.. !?

2011-09-14 @ 15:39:27
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Får du någon sorts terapi ? Alltså en inriktning när du skall prata med din kontaktperson ?

2011-09-15 @ 16:06:39
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0